Post by caucircsasildoi on Mar 9, 2022 16:23:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Crush Jelly Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Crush Jelly Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Candy Crush Jelly Saga 2022 version ▞▞▞
Dette er et godt puslespil og dets sind udfordrende.
Jeg plejede at nyde at spille Candy Crush Jelly, men siden jeg nåede de niveauer, der har de ikoner med de røde tænder, der sluger alt, er spillet ikke sjovt længere. Jeg er på niveau 2631, og de snupper alt, og du kan ikke engang se dem. Plus de laver en ulækker lyd. Jeg tror ikke, jeg kommer til at spille dette spil mere.
Gud spil
Helt vild med at spille dette spil. Desværre spiller du kun 10 gange, så jeg er nødt til at vente et par dage, før du sætter nogle flere på. Der er et skilt med maling på dette er sket ved adskillige lejligheder. Hvad sker der??? Det her er dumt!!!! Er du løbet tør for niveauer for os at spille? Venligst ordne dette hurtigst muligt. Jeg burde være i stand til at spille dette spil i timevis, hvis jeg vil. Tak skal du have
Indlæses ikke efter opdatering
Spillede dette spil meget længe, passerede 1000-vis af niveauer og ligesom candy crush saga og blossom blast er alle holdt op med at indlæse på min tablet siden august opdateringer.. mildest talt sønderknust, sendte en e-mail til kongen og blev henvist til et dårligt forum som var dateret.. ingen brug overhovedet.
Det er sjovt og hvis man ikke har noget at lave så kan man bare spille det her
Mine børnebørn introducerede mig til candy crush, og selvom de ser ud til at være vokset fra det, elsker jeg det stadig mere end nogensinde. Jeg kan stadig ikke betale for alt det ekstra, men jeg nyder det stadig!
Okay spil.
Typisk King-malkefidus, der bygger på det standard kedelige "match 3"-spil
Dette spil er meget sjovt. Du kan bygge MANGE boostere op
Candy Crush Jelly Saga Παιχνίδια παζλ xdze
Til alle annoncører på Candy Crush Jelly, power-ups for flere træk i slutningen af en runde fryser dit spil. Den første, der tilføjer 2 ekstra træk, fungerer normalt, men hvis du trykker på knappen for at få yderligere 2 gratis træk, så fryser den. Du SKAL starte alt forfra. Frustrerende nok ikke at se annoncerne.
Vil ikke indlæse slet og installer spiller én gang og vil aldrig indlæse igen dette bliver ved med at gøre det i de sidste 3 uger mesterskabet du spiller computeren ikke andre spillere jeg har spillet mig selv samme billede og navngiv dette
Candy Crush Jelly Saga Atjautības spēles fmfu
Candy Crush Jelly Saga Bulmaca ixa
Ah, du kan ikke gå galt med candy crush. Afslappende, fantastisk, fredeligt, 100/10. Denne nyere version, som har bedre teksturer til alt slik, er smuk, men jeg foretrækker de ældre teksturer på grund af deres nostalgi. Det ville være rart, hvis du kunne tilføje muligheden for at skifte mellem dem?
WOW!! HVAD SÅDAN VÆRSTE APP! HAR ET NEM NIVEAU, MEN INDE VAR DET HÅRT! JEG HADER VIRKELIG DETTE SPIL!!!!!!
Jeg kan bedst lide de interaktive spil!...og nu har de lukket arenaen?
Stopper mærkeligt på bane nr 140 😕
Crashed igen .484 dage spil tabt .igen vil ikke indlæses efter geninstallation meget dårlig
Lige så sjovt som resten af franchisen. Flere karakterer og søde scener!
Jelly Saga niveauer ser ud til at være ok, når du kommer til bestemte zoner, de begynder at stjæle træk fra dig, når du støder sammen med Larry jelly queen og cupcake Carl, de er mest irriterende karakterer i spillet.
Jeg kan godt lide spillet, når det lader mig spille. Når det er indlæst, fortæller spillet mig, at jeg skal vippe min enhed. Jeg er på en bærbar computer. Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg retter spillets tankegang. Jeg prøvede at vippe den bærbare computer en gang, det var umuligt at spille. LOL
Nogle gange giver de mig et niveau, der er umuligt at afslutte, og det irriterer mig nogle gange..jeg er nødt til at afinstallere og installere spillet igen.men når jeg er stresset, savner jeg spillet
Jeg elsker virkelig candy crush-spillene, men jeg bliver ved med at blive sparket i gang, så snart jeg er ved at slå et niveau. Jeg har spillet alle 3 spil og de alle for det samme!! VENLIGST løs dette, så jeg kan fortsætte med at spille!! Tak skal du have!!
Candy Crush Jelly Saga Slagalice ycn
Totally Reliable Delivery Service Симулационни hvir
Jeg elsker spillet. indtil du begynder at gøre det godt og banner dine givne Terrible-brætter
Sjovt med gelégrøn..
Virker ikke korrekt Jeg har været nødt til at afinstallere og geninstallere 5 gange på 2 uger. Efter at have lukket appen ned, når du vil spille igen på et tidspunkt, indlæses den ikke, den forbliver bare på den orange skærm med King skrevet i midten. Du kan spille det, så længe du vil, men så snart du forlader det og vil gå ind igen senere, indlæses det ikke, det er ubrugeligt, men alligevel har jeg spillet det i omkring 3 år nu.
Candy Crush Jelly Saga Tankenötter yjcz
Jeg holder meget af gamebaen, men lige siden den sidste opdatering har den ikke ladet mig få mine belønninger, deltage i løb eller bruge mit guld til at fortsætte med at spille et niveau, fordi den siger, at jeg ikke har nogen internetforbindelse, men det har jeg.
Jeg forstår ikke alle de belønninger, du tjener, og så skal du købe dem. Hvorfor skal du købe alle de guldbarrer, du tjener? Det giver ikke mening at spille og tjene dem og så skulle købe det, du vandt.
Kan spille uden penge, hvilket er præcis grunden til, at jeg har brugt penge, da producenter ikke er grådige. Det er muligt at bestå niveauer med tålmodighed. Fantastisk spil så vanedannende MEN i kampe, når du er på en høj sejrsserie pludselig fejler spillet, og selvom du vinder, står der, at du tabte (det er sket for mange gange til at være en tilfældighed), hvilket er en stor ting, når du vinder, modtager du belønninger eller mister dine fremskridt. Ellers ville det være 5 stjerner
Jeg er på omkring 2600-niveau, men hver gang jeg starter det fra omkring 1600-niveau og skal så scrolle op til mit niveau, og det tager omkring 5 minutter.. 🙄
VÆRSTE APP NOGENSINDE! JEG SPILLER NIVEAU 177 DET ER SÅ HÅRT, SELVOM DEN IKKE SAGDE DET HÅRDE NIVEAU ELLER SUPER HÅRDE NIVEAU. SUGT SPIL, JEG NOGENSINDE SPILLER, HÅBER EJEREN LØSER DET😢😭😭😭
Jeg nyder geléspillet, da jeg har forgrenet mig fra de andre versioner af Candy Crush. Jeg holdt mig væk fra King-spillene i et stykke tid, fordi jeg ikke kunne lide, hvordan de ser ud til at opbruge min bankkonto ved blot at lære dig sparegrisen at kende, når den var fuld, eller at trykke på 1,99, da det var nyttigt for lige at få mig til den næste. niveau på grund af de søde små ting som at sprænge boblerne, så du mister alle dine boostere, når du virkelig kunne starte forfra, men jeg indrømmer, at jeg virkelig nyder det.
Elsker spillet, men jeg har problemer. Hver gang jeg starter et spil, går det tilbage til min hovedskærm. Meget frustrerende.
Nærmest umuligt at komme videre. Så det virker som tidsspild
Mistet niveauer ved opdatering
Sjovt spil. Jeg har ingen problemer med det.
Nemt for alle aldre at nyde! Selv os gamle. Lol.
Sjovt, men skal give flere belønninger.